Garancia spokojnosti

Každá z našich zliav prejde komplexným preverovacím procesom.

Problémy aktívne riešime

Každú pripomienku alebo sťažnosť rieši náš tím zákazníckej podpory. Denne vybavíme desiatky e-mailov a telefonátov.

Pri ponukách zo sekcie cestovanie je potrebné reklamovať službu už priamo na mieste v hoteli.

Využitie zliav hodnotíte aj vy

Pri opätovnom zaradení akejkoľvek zľavy do našej ponuky zohľadňujeme aj hodnotenia zákazníkov a naše vlastné skúsenosti s danou prevádzkou.

Problém s doručením tovaru?

Ak ste si objednali nejaký tovar a prišla vám informácia o uplatnení kupónov, najčastejšie sa stáva, že balík čaká na vyzdvihnutie a pošte. S prípadným vyhľadaním stratenej / zmeškanej zásielky vám pomôže naša zákaznícka podpora.

Nespoľahlivý poskytovateľ zľavy?

Poskytovateľov zliav priebežne preverujeme. Pokiaľ sa vyskytne viac sťažností zo strany zákazníkov, prípadne nie sme spokojní s dodržiavaním dohodnutých podmienok alebo kvalitou komunikácie my, apelujeme na zmenu k lepšiemu. Ak sa ani po upozornení prístup k zákazníkom a poskytované služby neskvalitnia, ďalšia spolupráca s daným poskytovateľom zľavy sa už z našej strany nerealizuje.

Zároveň vám radi poskytneme pomoc pri riešení akýchkoľvek reklamácií či iných problémov, ktoré môžu vzniknúť pri využívaní kupónov zakúpených na našom portáli.

Čierna listina SAPKN

Portály združené v Slovenskej asociácii portálov kolektívneho nakupovania (ktorej sme zakladajúcim členom) si o problematických poskytovateľoch zliav vedú interný tzv. "black list". Chránime sa tak navzájom a zároveň i vás - zákazníkov - pred nespoľahlivými spoločnosťami.

Čo hovoria naši zákazníci?

  • "Naozaj som veľmi spokojná s vysvetlením pretože ja som asi totálny antitalent na tieto zľavové nákupy a preto hodnotím pomoc najlepšie ako sa len dá. Vrelá vďaka za trpezlivosť ku mne."

    - C. Katiková

  • "Prvý zľavový portál kde už nemusím posielať kupóny alebo objednávať z obchodu. Prvý zľavový portál kde si objednám tovar zaplatím a všetko prebieha neskutočne rýchlo. Ďakujem"

    - P. Jurity

  • "Dobry den, vasu odpoved hodnotim ako dokonale zodpovedanu, splna moje ocakavania aj s podrobnostami."

    - Palova

  • "Dbáte o zákazníka! :)"

    - H. Pucekova

  • "vôbec som nečakala, že na slabé hodnotenie zareagujete a ponúknete pomoc pri riešení reklamácie. Som milo prekvapená starostlivosťou o zákaznikov."

    - Škodová

Viac ako 2000 ďalších partnerov

Naši partneri